معرفی نسل جدید خانواده سرورهای سیسکو M5

✅Cisco UCS B480 M5 Blade

این یک سرور نیست، یک ابر کامپیوتر است! B480 M5 با پشتیبانی از چهار پردازنده ۲۸ هسته ای نسل جدید Intel Xeon، در مجموع ۱۱۲Core یا ۲۴۴Thread با در نظر گرفتن قابلیت Hyper-Threading را ارائه می کند. این سرور با پشتیبانی بیش از ۶ ترابایت RAM، ایجاد پهنای باند ۱۶۰ گیگابیتی در بخش Networking با بکارگیری کارت های VIC، استفاده از Storage های M2 و در نهایت با پشتیبانی از ۴ کارت گرافیک یا GPU به یکی از بهترین گزینه های VDI تبدیل شده است.

✅ Cisco UCS B200 M5 Blade

نسل جدید سرورهای Half-Width سری B که با طراحی متفاوت، قابلیت های فوق العاده ای را در کمترین ابعاد ارائه می دهد. این سرور با ۳ ترابایت رم، ۲ پردازنده ۲۸ هسته ای نسل جدید Intel Xeon و با استفاده از Storage های M2 و در ادامه در بخش Networking با وجود تکنولوژی انحصاری سیسکو VIC، پهنای باند ۸۰G در هر تیغه و در نهایت با پشتیبانی از ۲ کارت گرافیک یا GPU، به یکی از گزینه های جدی در بحث VDI تبدیل شده است.

✅ Cisco UCS C220 M5 C220 M5

که در سری C سرورهای سیسکو قرار می گیرد با تفاوت های بنیادین در طراحی معرفی شده است. این سرور با ابعاد یک یونیت ۱۰ عدد Hard Drive یا SSD Drive را در خود جای می دهد که هارد ها ۲ تا ۲۰ ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می کنند، ۲ پردازنده نسل جدید Intel Xeon با ۲۸ هسته در هر CPU، بیش از ۳ ترابایت RAM، طیف وسیعی از کارتهای CNA، NIC و HBA و در نظر گرفتن ۲ کارت شبکه ۱۰G به صورت On-Board گزینه بسیار مناسبی برای Application سرورها، محیط های مجازی و Collaboration می باشد.

✅ Cisco UCS C240 M5

یک Storage سرور واقعی! با داشتن ۲۶ هارد درایو می تواند تا ۵۲TB فضای ذخیره سازی اطلاعات را تنها در ۲ یونیت ارائه کند.
همچنین این سرور با داشتن ۲ پردازنده نسل جدید Intel Xeon با ۲۸ هسته در هر CPU و استفاده از ماژول های ۱۲۸GB بیش از ۳ ترابایت RAM را پشتیبانی می کند. داشتن ۲ کارت شبکه ۱۰G به صورت On-Board، طیف وسیعی از کارتهای CNA، NIC و HBA که سیسکو برای سری C در نظر گرفته است و پشتیبانی از ۲ کارت گرافیک این سرور را کاملا مناسب برای نیازهای Storage با I/O بالا و همچنین گزینه ای عالی برای VDI ساخته است.

✅ Cisco UCS C480 M5

این یک دیتاسنتر در ۴ یونیت است! طراحی ماژولار این سرور نشان دهنده یک سرور High-End میباشد که برای محیط های Big Data، Virtualization و VDI کاملا بهینه سازی شده است. همچنین این نوع طراحی کمک می کند تا شما درصورت نیاز سازمان، سرور را ارتقاء دهید. استفاده از ۴ پردازنده نسل جدید Intel تعداد هسته ها را در این سرور به عدد فوق العاده ۱۱۲ می رساند واین عدد با استفاده از Hyper-Threading به ۲۲۴ نیز خواهد رسید. بیش از ۶ ترابایت RAM و با داشتن ۳۲ Drive، این سرور میتواند یک Storage سرور به تمام معنا باشد. پشتیبانی از ۶ کارت گرافیک سرور C480M5 را به گزینه اول برای VDI و Deep-Learning تبدیل کرده است.

✅ UCS Director 6.5

با معرفی نسل جدید خانواده سرورهای سیسکو، این محصول مدیریتی نیز ارتقاء یافته است و در حال حاضر این اتوماسیون مدیریتی با پشتیبانی از طیف بسیار وسیعی از محصولات دیتا سنتر میتواند نقش بزرگی در ساده سازی مدیریت و کاربری دستگاه ها داشته باشد. سیسکو اعلام کرده است که با UCS Director میتوانید تا ۸۰ درصد کارها را توسط یک کنسول مدیریت کنید. این بروز رسانی شامل بهبود هایی برای FlexPod و HyperFlex و همچنین پشتیبانی کامل از نسل جدید M5 می باشد.

ارسال دیدگاه